یدک کش تیران و کرون

https://emdakhodronjf.ir/tiran-and-kron-tugboat/

یدک کش تیران و کرون

۳ بازديد

واشر سرسیلندر گرافیتی واشرهای گرافیتی از ترکیبی از گرافیت و فلز ساخته شده‌اند و مقاومت حرارتی عالی ارائه می‌دهند. آنها در درجه اول در خودروهای دیزلی و برخی مدل‌های خاص استفاده می‌شوند و به ندرت در خودروهای سواری استاندارد استفاده می‌شوند. به طور خلاصه، اکثر خودروهای رایج در خیابان‌های ایران واشرهای فلزی چند لایه یا کامپوزیتی دارند و واشرهای مسی یا گرافیتی کمتر رایج  یدک کش تیران و کرون هستند. علائم واشر سرسیلندر نیم‌سوخته واشر سرسیلندر نیم‌سوخته، واشری است که در آن بخش‌هایی از قطعه سوخته، نازک، سوراخ یا تغییر شکل داده شده است. این مشکلات می‌تواند باعث مخلوط شدن جزئی روغن و آب، افت فشار سیلندر یا ورود گازهای احتراق به خطوط روغن یا آب شود. واشر سرسیلندر نیمه‌سوخته معمولاً غیرقابل تعمیر است و باید تعویض شود. اگر واشر تا حدی سوخته باشد، صرفاً تعویض واشر کافی نیست؛ سطح سیلندر بای ک  یدک کش تیران و کرون  د بررسی و در صورت لزوم، عملیات صافکاری انجام شود.۹. بوهای نامطبوع یا گازهای خروجی اگر مایع خنک‌کننده به دلیل آسیب دیدن واشر سرسیلندر وارد سیلندرها شود و بسوزد، بوی عجیب و شیرینی ایجاد می‌شود. این بو ناشی از احتراق افزودنی‌های مختلف در ضد یخ و مایع خنک‌کننده است. ۱۰. مشکل در روشن شدن دلایل زیادی وجود دارد که چرا  یدک کش تیران و کرون یک خودرو ممکن است در روشن شدن مشکل داشته باشد. یکی از دلایل، آسیب دیدن واشر سرسیلندر است که می‌تواند باعث افت فشار سیلندر شود. بنابراین، اگر مطمئن هستید که سیستم الکتریکی خودرو شما به درستی کار می‌کند اما حتی در هوای گرم نیز در روشن شدن مشکل دارد، بررسی سلامت واشر سرسیلندر ایده خوبی است. ۱۱. شمع‌های خیس یکی از راه‌های تشخیص واشر سرسیلندر نیمه‌سوخته، بررسی شمع‌ها است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.